NMKL10 - A

Bij het vastleggen van een probleem kunnen de volgende gegevens worden ingevoerd :

----------------------------------
Klachtnummer      :
Ingave   <DDMMJJ> :
Debiteurnummer    :
Ordernummer       :
Faktuurnummer     :
Kontaktpersoon    :
Af handelen door  :
Produktsoort      :
Produktkode       :
Klachtkode        :
Opgelost <DDMMJJ> :
Oplossingskode    :
Bestede tijd      :
Gemaakte kosten   :
Doorberekend      :
----------------------------------
Het klachtnummer is 15 lang en alfanumeriek. U mag zelf bepalen wat u het handigst vindt om te gebruiken, misschien is dat een uniek volgnummer uit een bonnenboekje, of misschien een combinatie van debiteur en faktuur.

Aan de klacht- en oplossingskode kan een omschrijving worden gehangen via NMT010, het programma voor onderhoud van teksten voor formulieren en condities. Dit programma gebruikt dezelfde tekstkodes als de openstaande posten, zodat die kodes makkelijk uitwisselbaar zijn. Bij het ingeven van een klacht kunt u bij beide velden ook een handmatige tekst van meerdere regels ingeven, waarmee u het probleem nader kunt specificeren.

Voor de bestede tijd wordt gebruikt gemaakt van een gewoon tientallig systeem en niet van een systeem met uren en minuten. U mag zelf bepalen of u de tijd wenst vast te leggen per minuut of bijvoorbeeld per tijdseenheid van een kwartier.


Terug naar het hoofdmenu
Terug naar het MEUTA menu
Alfabetische MEUTA inhoudsopgave